MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw maja 09, 2024 3:58 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz lip 06, 2008 7:42 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 02, 2007 5:10 pm
Posty: 25
Witam serdecznie. Przedstawiam Wam mój nowy zakup. Jest to W115 z 1970r. Silnik 220D ze wspomaganiem przepięknie pracujący. Blachy do lekkiego remontu ( połatanie podłogi wstawienie nowych progów oraz jeden przedni fartuch do wymiany). Tapicerka w średnim stanie, boczki, słupek środkowy oraz nakładki na słupki przednie koło szyby koloru niebieskiego, deska rozdzielcza czarna, fotele czarne z jakimś szaro-ciemnym materiałem.Jedynym minusem jest zainstalowana deska wraz z zegarami od "beczki". Na szczęście dostałem oryginalną w suuuper stanie bez jakichkolwiek pęknięć. Podsufitka do wymiany. Jest to mój pierwszy Mercedes w którym hebel działa. Poniżej zapodaję Wam numery z tabliczek i proszę o rozkodowanie.
Za około miesiąc będę mógł się pochwalić zdjęciami z ukończonego remontu mojej 115-tki.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 06, 2008 12:53 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 04, 2005 11:31 am
Posty: 1777
Lokalizacja: Łobez [ZŁO] [GLE] - rezydent
Witaj kolego. Ze zdjęć wynika, że naprawdę sporo pracy przed Tobą i te elementy do wymiany które wymieniłeś to wersja mocno optymistyczna. Szkoda, że brakuje sporo biżuterii z auta, niby nie ciężko ją zdobyć ale trochę zachodu będzie Cię to kosztowało.
Parę uwag:
- Przedni zderzak nawet nie od modelu W115
- uchwyt tylnej maski II seryjny
- obie tabliczki wskazują że jest to 200D a nie 220D

Kody są następujące:
248 - tylna szyba ogrzewana
427 - wspomaganie kierownicy i ręczna skrzynia biegów z mechanizmem w podłodze
454 - korek wlewu paliwa z zamkiem
462 - tylne światło przeciwmgłowe (wielka szkoda, że go nie ma)
811 - głośnik w tylnej półce
Kolor lakieru fabrycznego - 904 - dunkelblau
Producent lakieru - Glasurit
A wygląda on tak:

Obrazek

Powodzenia życzę.


PS: Ile dałeś?

_________________
Mercedes Benz S124 220TE 1993r.
Volvo FH13 500 2016r. - służbówka
ex: Mercedes Benz W115 200D 1968
ex: Mercedes Benz W115 200D 1973
ex: Mercedes Benz S123 300TD 1983
ex: Mercedes Benz Actros MPII 1844 2007r.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 06, 2008 1:05 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
na meinbenz.de kolory 920 tiefblau i 904 dunkelblau sa zamienione*. W rzeczywistosci 904 to ten odcien:

Obrazek

Wiem co mowie bo to moj ulubiony kolor ;)

* tylko w grupie W114/115, w pozostalych sa juz ok.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 06, 2008 1:19 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 04, 2005 11:31 am
Posty: 1777
Lokalizacja: Łobez [ZŁO] [GLE] - rezydent
kielbik pisze:
na meinbenz.de kolory 920 tiefblau i 904 dunkelblau sa zamienione*. W rzeczywistosci 904 to ten odcien:
Wiem co mowie bo to moj ulubiony kolor ;)

* tylko w grupie W114/115, w pozostalych sa juz ok.


Człowiek się uczy całe życie, a fakt że naszym zachodnim sąsiadom się taki błąd przydarzył dość niespotykanym jest. Kolor istotnie bardzo ładny.
Dzięki za uświadomienie kolego.

PS: Swoją drogą może opracowalibyśmy własne tabele ze zdjęciami na wzór naszych kolegów z meinbenz.de - mamy co raz więcej ładnych aut w oryginalnych barwach.

_________________
Mercedes Benz S124 220TE 1993r.
Volvo FH13 500 2016r. - służbówka
ex: Mercedes Benz W115 200D 1968
ex: Mercedes Benz W115 200D 1973
ex: Mercedes Benz S123 300TD 1983
ex: Mercedes Benz Actros MPII 1844 2007r.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 06, 2008 1:30 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 02, 2007 5:10 pm
Posty: 25
Dzięki wielkie za odpowiedź. Cała biżuteria jest w bagażniku, ogólnie pojazd jest kompletny, dodatkowo dostałem fotele przednie, kpl. nowych listew bocznych i troszkę gratów. O zderzak się nie martwię, gdyż mam chyba ze 3 w garażu, uchwytów tylnej klapy też kilka się znajdzie. Silnik faktycznie chyba zamieniony ale wspomaganie się zgadza ;) <br>Dodano po 2 minutach.:<br>
filippo pisze:
kielbik pisze:
na meinbenz.de kolory 920 tiefblau i 904 dunkelblau sa zamienione*. W rzeczywistosci 904 to ten odcien:
Wiem co mowie bo to moj ulubiony kolor ;)

* tylko w grupie W114/115, w pozostalych sa juz ok.


Człowiek się uczy całe życie, a fakt że naszym zachodnim sąsiadom się taki błąd przydarzył dość niespotykanym jest. Kolor istotnie bardzo ładny.
Dzięki za uświadomienie kolego.

PS: Swoją drogą może opracowalibyśmy własne tabele ze zdjęciami na wzór naszych kolegów z meinbenz.de - mamy co raz więcej ładnych aut w oryginalnych barwach.


Faktycznie, na forum tabela kolorków by się przydała wraz ze zdjęciami. Oryginalne kolory to jest to.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 06, 2008 1:41 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
filippo pisze:
Dzięki za uświadomienie kolego.
Spoko, spoko. Czlowiek uczy sie cale zycie :)
Cytuj:
Faktycznie, na forum tabela kolorków by się przydała wraz ze zdjęciami. Oryginalne kolory to jest to.
Tylko po co? Takich tabel jest w internecie mnostwo i my sie nimi tutaj na forum chetnie posilkujemy.
filippo pisze:
454 - korek wlewu paliwa z zamkiem
Ciekawa wersja tego kodu wyposazenia - pierwszy raz widze takie wykonanie [zlosnik]:
Obrazek

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 06, 2008 1:47 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 02, 2007 5:10 pm
Posty: 25
Korek wlewu paliwa po prostu SPECIAL EDITION

_________________
W110 1965r. 230
W115 1969r. 220D
W115 1970r. 220D
W115 1972r. 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 08, 2008 9:55 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 7:56 pm
Posty: 1440
Lokalizacja: WIELICZKA
Wcale nieźle się to prezentuje (poza brakiem listewek i tylną na 100000 blachowkrętów czy czegoś podobnego ;) ).

Mam pytanie. Jak ktoś wcisnął w to auto dechę od W123?? Czy one "w miarę" podobnie są montowane? A co z konsolą środkową?
Wypytuje o to, bo kilka(naście) lat temu był taki polski film - "Łowca - Ostatnie Starcie". Główny bohater to dzieciak (chyba Bartosz Obuchowicz), który ma tam jakieś przygody, mniejsza o to jakie. W filmie uczy się jeździć starym zdezelowanym Mercedesem swojego taty (właśnie W115). Potem w jednej akcji zabiera sam auto i kogoś śledzi, czy goni. Wtedy jest takie ujęcie jak on jedzie niby 100km/h i kamera jest zbliżona na zegary do W123 i one niby są w tym W115.
Ot tak mi się przypomniało jak zobaczyłem te fotkę z deską.

_________________
pozdrawiam
broneq

W123 C 230CE 1983r i W115 220D 1974r
Stare Mercedesy ... są doskonałe.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 08, 2008 11:07 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2116
Lokalizacja: Poznań
AA Panie! To przejściówka jest. Wie Pan taka ostatnia seria i ma już części od beczki [zlosnik]

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 15, 2008 8:12 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 28, 2007 2:46 am
Posty: 1254
Lokalizacja: Bydgoszcz
z kupowania samochodów w takim stanie trzeba po prostu wyrosnąć [zlosnik]

_________________
Dunkelheit !


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 20, 2008 12:10 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 02, 2007 5:10 pm
Posty: 25
t.king pisze:
z kupowania samochodów w takim stanie trzeba po prostu wyrosnąć [zlosnik]


Faktycznie, lepiej kupić wyremontowane cacko za 15 tysięcy, i mieć zero przyjemności z odbudowy takiego samochodu, tylko jakby każdy tak myślał to nie mielibyśmy co kupować, gdyż pozostały by tylko żyletki z gwiazdek :evil:

_________________
W110 1965r. 230

W115 1969r. 220D

W115 1970r. 220D

W115 1972r. 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 20, 2008 1:12 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 17, 2005 12:31 pm
Posty: 855
Lokalizacja: [ZGL]
Radeckii pisze:
Faktycznie, lepiej kupić wyremontowane cacko za 15 tysięcy, i mieć zero przyjemności z odbudowy takiego samochodu, tylko jakby każdy tak myślał to nie mielibyśmy co kupować, gdyż pozostały by tylko żyletki z gwiazdek :evil:

Lepiej kupić nieremontowaną laleczkę za 10 tysięcy i śmiac się z tych którzy władowali w swoje auto po 20 tysi i patrzą jak im szpachel puchnie [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

_________________
"Moto - Abc" 609 633 024

Mechanika, Instalacje LPG, Holowanie 24/7


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 20, 2008 1:13 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Radeckii pisze:
Faktycznie, lepiej kupić wyremontowane cacko za 15 tysięcy, i mieć zero przyjemności z odbudowy takiego samochodu, tylko jakby każdy tak myślał to nie mielibyśmy co kupować, gdyż pozostały by tylko żyletki z gwiazdek :evil:
Jeszcze ci remontowanie strucli bokiem wyjdzie.... Za 15 tysiecy nie kupisz zadnego cacka (chyba, ze za 15 tys €). t.king ma racje: z kupowania takich samochodow trzeba po prostu wyrosnac.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 20, 2008 1:32 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lis 20, 2004 6:02 pm
Posty: 1919
Numer GG: 12453483
Lokalizacja: Warszawskie Jelonki
Ja również uważam, iż remontowanie tego egzemplarza mija się z celem.
Wygląda delikatnie mówiąc tragicznie.
Sam władowałem sproro kasy w takie padliny, poczym....pojechały na złom.
Kiedyś myślałem, że każdy samochód da się samemu szybko odbudować.
Dziś zbieram kasę aby kupić egzemplarz, na który będę mógł patrzeć bez wk@%$*nia się że jest krzywy, źle spasowany, skundlony itd.
Zakup i remont oldtimera to powinna być przemyślana i na zimno skalkulowana decyzja.
Sercem i pierwszą miłością już nie kupuję.
;)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 20, 2008 2:34 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 02, 2007 5:10 pm
Posty: 25
Dziękuję Wszystkim za współpracę. Myślałem iż to forum i ten Klub zrzesza ludzi którzy kochają starą motoryzację a tym samym stare samochody które trzeba ratować aby nasze dzieci mogły oglądać stare samochody nie tylko na zdjęciach. Możecie się ze mną nie zgadzać, Wasze prawo. W przyszłym tygodniu kupuję DKW z 1936r. i też będę ją remontować i miło mi będzie jak po latach będę oglądał jak jej szpachel odchodzi. Ja uważam inaczej. To był mój ostatni post na tym forum. Może pogadamy za 15 lat i życzę Wam aby można było wtedy kupić jakieś stare pojazdy. Pozdrawiam wszystkich Radeckii wraz z moimi padlinami.

_________________
W110 1965r. 230

W115 1969r. 220D

W115 1970r. 220D

W115 1972r. 200D


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl