MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw maja 16, 2024 11:14 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt lis 26, 2004 4:35 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt paź 15, 2004 6:40 pm
Posty: 105
Lokalizacja: Gdańsk
BECKER pisze:
Sill pisze:
Co do silnika to pogoda jest odpowiednia. Trzeba przyjść do gościa otworzyć maskę, sprawdzić czy silnik jest zimny i spróbować go odpalić. Obserwuj co się dzieje - ile razy trzeba podgrzać świece, ile musi go "chełchać" rozrusznikiem, czy stawia za sobą chmurę dymu .


to też, ale ważniejsze jest żeby silnik palił na gorącym od strzała,
jak na zimnym nie chce palić to nie jest to taki duży problem jak ciężkie palenie na gorącym silniku.
jeżeli nie chce palić na gorącym to jest już do wymiany.
pzdr


Albo uszczelka pod głowicą jest strzelona. [zlosnikz]

Ale oczywiscie stan silnika w przypdku dieasla jest ważny bo remonty kapitalne są niestety dość kosztowne.
240 też ma 4 cylindry. A znalezienie 240 nie mówiac już o 240 3.0 jest trudne bo z tymi silnikami 115 były robione krótko.Na twoim miejscu raczej poszukiwal bym samochodu w jak najlepszym stanie, na drugim miejscu zwracając uwagę na pojemność silnika. Różnice mocy między 200, 220 i 240 nie są duże a przecież nie służą te auta do ścigania.
U nas ma taki jeden starszy gosć beżową 115 240 3.0 ale gadałem z nim i prędzej rozstanie się z tym padołem niż z mercedesem.

_________________
Opel kadett 1,6 1983
Mercedes 115 240D 1976


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 26, 2004 6:20 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Waciak pisze:
A CO DO NIENASTAWIANIA SIĘ NA 240 LUB 240 D 3,0 TO NIE WYDA [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]
TYLKO TAKIE KUPIĘ ,JESTEM ZAKOCHANY W DIESLACH A KULTURA PRACY PIĘCIOCYLINDRÓWKI JEST DIAMETRALNIE ODMIENNA OD 55 KONNEJ 200-TKI.

No tak, ale "zwykła" 240D ma tylko 4 cylindry :-?
Dla mnie wszystkie 115 240 (zwykła i 3.0) mają jedną zasadniczą wadę - zawsze są drugoseryjne :cry:

Cytuj:
WYSTARCZYŁO BY WSTAWIC 300 NP. OD W 123 DO 220 D I TEZ MAMY 240 D 3,0 NIE ?

To nie takie proste, nie pasuje filtr oleju (jest w innym miejscu i wchodzi w kolizję z konstrukcją 115).

Cytuj:
MYŚLAŁEM JESZCZE O 300 SD W 116 OCZYWISCIE W ORYGINALE.

Myślał indyk o niedzieli... [cool] [hehe]
Trudny temat, trudny. Ale warty zachodu. Niemal wymarzony klasyk do codziennej jazdy: elegancki, komfortowy, cichutki, w miarę dynamiczny i oszczędny. Gorzej jak coś klęknie przy silniku lub skrzyni - wycieczka do USA lub gruby portfel i ASO. Obowiązkowo mnóstwo cierpliwości.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 26, 2004 9:24 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lis 20, 2004 6:02 pm
Posty: 1919
Numer GG: 12453483
Lokalizacja: Warszawskie Jelonki
Co prawda to prawda pierwsza seria była piekniejsza:te tylne gładkie lampy,atrapa,fajera z kółkiem itd...
No nic szukajcie a znajdziecie jak powiedział Sofronow.Nie spieszy mi się poczekam.A co do 116 powiadacie ze będzie bardzo cięzko? Tak lookałem po ogłoszeniach i patrzyłem na ta 116 którą wystawił Kotyo.Ona jest bez silnika to może tam zapodać 300 D? Jak z nastawami tylnego mostu? Duzo kombinacji jest z takim przeszczepem? Martwią mnie tylko te tylne podłuznice,niby mój sąsiad jest ekstra blacharzem ale mam obiekcje.
Poza tym juz dostałem reprymendę za pisanie duzymi literami (słusznie) ale czego wymagać od postmajtka :oops:


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 26, 2004 11:48 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
SD to turbo a nie zwykłe 300.
116 z 300D jest już jedna wykonana. Wątek był niedawno i trochę dawniej. ;)

Zanim weźmiesz się na poważnie za wybór konkretnego modelu, przejrzyj może specyfikacje, np.:

http://macmerc.netium.com.pl/index0.html
http://www.carfolio.com/specifications/

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 27, 2004 2:58 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lis 20, 2004 6:02 pm
Posty: 1919
Numer GG: 12453483
Lokalizacja: Warszawskie Jelonki
A co szkodzi kupic i 115 i 116 mam duzo miejsca [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 28, 2004 9:54 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 09, 2003 5:30 pm
Posty: 893
Lokalizacja: [DDZ] Dzierżoniów
Bukol pisze:
Cytuj:
WYSTARCZYŁO BY WSTAWIC 300 NP. OD W 123 DO 220 D I TEZ MAMY 240 D 3,0 NIE ?

To nie takie proste, nie pasuje filtr oleju (jest w innym miejscu i wchodzi w kolizję z konstrukcją 115).



znam magików, którym nie sprawia to żadnych problemów [zlosnik]

_________________
Sprinter 412 Pomoc Drogowa


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 28, 2004 9:52 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
BECKER pisze:
znam magików, którym nie sprawia to żadnych problemów [zlosnik]


Znam magików, którzy robią Mercedesa z dwóch różnych i przystanku PKS, ale to chyba nie o to chodzi? ;) [zlosnik] :-?

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl