nadeszła nieprzyjemna chwila dla mnie
ale jak najbardziej przyjemna dla mojego skrzydlaka
będę robić remont silnika
tzn sprawa wygląda tak
uporałem sie z zapłonem gaźnikami i innymi pierdołami które miały duży wpływ na prace silnika i można powiedzieć ze dopiero od 2 tyg mogłem się cieszyć pełną mocą m180
tyle ze nie na długo
po-prostu nie mogłem sie powstrzymać rogal na mojej twarzy rósł tak szybko jak obroty silnika
dla mnie ten silnik ma przepiękny dźwięk dopiero powyżej 3tys obr.
i chyba tak wysokie obroty wykończyły stare uszczelki
ale cóż wcześniej czy później musiałbym zrobić remont
poszła chyba uszczelka pod głowicą? płyn zmienia kolor ubywa i krople wody pod korkiem oleju
nawet z tłumika leje sie ciurkiem woda
będę zamawiać komplet uszczelek do tego silnika czas oczekiwania ok 3tyg koszt tylko 1000zł czekam jeszcze za odpowiedzią jakie dokładnie uszczelki wchodzą w skład tego zestawu
może mi ktoś podpowiedzieć aby nie było wtopy jakie nr części mają uszczelka pod głowice i inne ważne rzeczy
z tego co wstępnie mnie poinformowano w zestawie jest
uszczelka pod głowice
pod dekiel
pod kolektory
sznur na wał
uszczelniacze zaworów
remont będzie przeprowadzał znajomy mechanik ale niestety on nie ma doświadczenia w tak starej budowie silnika
proszę o jakieś wskazówki co zrobic aby nie popsuć całkiem silnika
może ktoś ma jakiegoś pdf-a w stylu "sam naprawiam m180"
wiem wiem uprzedzaliście mnie ze to auto wyssie wszystkie oszczędności i nie będzie tanie w naprawach
dobrze ze żona jeszcze nie wie o kolejnych wydatkach