MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt maja 10, 2024 2:22 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn sty 24, 2011 10:33 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2116
Lokalizacja: Poznań
Silnik na P pracuje na wysokich obrotach(ok 1400-1500) po włączeniu D spada do około 1000. Po zdjęciu filtra powietrza i zatkaniu dłonią klapy spiętrzającej silnik zaczyna pracować bardzo ładnie równo i powoli. Co jest przyczyną?!(kalosz? Nieszczelność w dolocie?) Przepustnica skręcona śrubką na minimum.

Następna sprawa. Po włączeniu D auto lekko przysiada bez szarpnięcia. Bardzo lekko i ponętnie. Ale po włączeniu R są ok. 3 sekundy zwłoki i uderzenie jak by coś mi w przód auta wjechało. Dupa auta się unosi bardzo gwałtownie i agresywnie. (ciśnienie oleju w skrzyni? Dobrze rozumuje?)

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
Post: pn sty 24, 2011 11:32 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 31, 2006 1:49 pm
Posty: 703
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Co do silnika to nie pomoge.
U mnie w 300TDT jest podobnie D auto przysiada.
Na R malo mi tylniej belki nie urwie (najprawdopodobniej przez to 2 mosty maja wylamany zab na ataku).
Jest znacznie lepiej jak z D da sie na N odczeke chwilke i potem na R objaw znika. Przyczyna moze byc slabe dzialanie tylnich zaciskow i/lub za wysokie cisnienie w skrzyni.

_________________
Polski Fiat 126p "Maluszek"
Mercedes - Benz C123 230 CE "Żaba"
Mercedes - Benz S123 300 TDT "Mysza"
Mercedes - Benz K123 250 Krankenwagen BINZ
Mercedes - Benz W123 300 D "TAXI"


Na górę
Post: pn sty 24, 2011 11:45 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2116
Lokalizacja: Poznań
Zaciski właśnie działają bardzo dobrze. To nie ten problem. Wydaje mi się że to ciśnienie w skrzyni. Ponoć można je jakoś regulować, ale potrzebuje instrukcji.

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
Post: pn sty 24, 2011 7:47 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt sie 21, 2007 6:35 pm
Posty: 574
Lokalizacja: Siemianowice
MercSwir pisze:
Silnik na P pracuje na wysokich obrotach(ok 1400-1500) po włączeniu D spada do około 1000. Po zdjęciu filtra powietrza i zatkaniu dłonią klapy spiętrzającej silnik zaczyna pracować bardzo ładnie równo i powoli. Co jest przyczyną?!(kalosz? Nieszczelność w dolocie?) Przepustnica skręcona śrubką na minimum.


Jesli to sa obroty na rozgrzanym silniku to sa duzo za duze, M110 na P powino miec około 700-800obr. a na D 550-600, podejrzewam, nieszczelności w układzie dolotowym (łapie lewe powietrze) bo po dokręceniu plastikowej sruby silnik powinien zgasnać. Druga sprawa to mozesz mieć uszkodzony regulator fazy nagrzewania (tzw termik), 3 sprawa to skład miszanki. Sprawdzić tarcze spietrzającą tj złap ja palcami za srube i przyciagnac do góry , obroty powinny sie zmniejszyć, Jesli to sprawdzisz daj znac.
MercSwir pisze:
Następna sprawa. Po włączeniu D auto lekko przysiada bez szarpnięcia. Bardzo lekko i ponętnie. Ale po włączeniu R są ok. 3 sekundy zwłoki i uderzenie jak by coś mi w przód auta wjechało. Dupa auta się unosi bardzo gwałtownie i agresywnie. (ciśnienie oleju w skrzyni? Dobrze rozumuje?)


problem jest zwiazany z podwyzszonymi obrotami, zrób z tym porzadek , to zobaczysz ze skrzynia bedzie pracowac prawidłowo. Jesli nie to tak jak kolegaa wyzej napisal luz na wale

_________________
W 123 280E


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl