MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt maja 17, 2024 4:57 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob lut 02, 2013 8:40 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Ciec przed parkingiem patrzy w kwity czy jest lpg ?

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: sob lut 02, 2013 8:55 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
THC pisze:
Ciec przed parkingiem patrzy w kwity czy jest lpg ?


No niby nie, ale pilnują nieźle bo nawet ja nie mogłem wyjechać celiną z parkingu mając kartę Laluni.

Było HALT i że to nie Pan wjechał tym autem :)

Więc chłopaki się przykładają.

No i inna sprawa że głupio tracić parking w ścisłym centrum miasta przez gaz jakby sie wydało.

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
Post: sob lut 02, 2013 9:15 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
To zostaje 270 CDI:)

Dziś akurat miałem misję zakupową no S203 ale 220 CDI .

I w sumie to nawet mi się spodobał silnik na olej.

Napędza taką małą kombi dosyć szybko, 420 musiałem redukować żeby trzymać się na zderzaku, tak do setki, potem to wiadomo.

Kilkanaście silników w danej karoserii jest po to żeby dogodzić każdemu.

270 cdi w w163 warczy koło obraca, ale trzy tiry na raz to już grubsza robota na drodze.
5km korki, raz na jakiś czas wioska.
Po co Wam 55 czy 430?
400 CDI to źle.

Kup z małym silnikiem , na taki użytek wystarczy.

V8 spali w takich jazdach około 17 PB, tzn. od 17stu.
Jadąc na wieś 90km/h to pewnie z dyszkę.

Ale tych od parkingu bym olał.
Wlew pod kalpę benzynowego wlewu, a pod maskę to na pewno nie zaglądają.

Sam jeździłem ponad dwa lata z lpg bez wpisu w dowodzie.
Tą straszną zbrodnię udało się ukryć butlą w kole .
Pod maskę nikt mi nie patrzył na około 10 kontroli policyjnych.
Cieć też raz się zdarzył ,ale patrzył tylko na DR.
Da radę , nie będzie wioski bo nikt sie nie dowie, a jak jeszcze pracuje w biurze w wieżowcu w centrum wojewódzkiego miasta to o lpg nawet cieć nie posądzi :)
A w sumie jak ktoś ma na ML to ma na Pb :):)
Tak wielu myśli.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: sob lut 02, 2013 9:35 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
Kup E53, ja w ostatnim tygodniu zrobiłem około 3tys km w trasie(Drawsko Pomorskie, Gdynia, Wrocław) , zmęczenia nie odczuwałem, hałasu przy 120-140 tez nie , rozterek co do wyboru diesla nie ma bo był tylko 3,0d i udało mi się uzyskać na jednym zbiorniku spalanie 9 i 1/4 .

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0


Na górę
Post: ndz lut 03, 2013 11:31 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Maciek, jezeli Grand to tylko benzyna. Diesle sa z VM i to badziewie. Kolega sprowadza teraz z USA, rocznik chyba 2007, mala benzyna v6, wersja Overland. Lekko przytarty wyszedl niecale 6000$ juz w Polsce.

X5 ktora poleca Komornik - trudno bedzie kupic przyzwoitego diesla w cenie MLa niestety.

Mozesz jeszcze rozwazyc Pajero, poprzednie.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: ndz lut 03, 2013 2:41 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz cze 28, 2009 9:01 pm
Posty: 62
Lokalizacja: Warszawa
Jeżeli nie musi być ML to może Volvo XC70? Ma podwyższone zawieszenie, oczywiście 4x4, ale nie jest tak wysoki jak ww. SUVy, wtedy silnik 2.4d daje radę.

_________________
CL 500 W215 M113 2003; Boxster 986


Na górę
Post: pn lut 04, 2013 4:23 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 23, 2009 11:28 pm
Posty: 485
Jeśli jeździ 5kilometrów do pracy to bierz benzynę, najlepiej V8 430.

Moja żona ma 8kilometrów do pracy, po górkach i średnio wychodzi jej spalanie 16-17l/100km

Przy tak małych przebiegach, to na prawdę żaden dramat. Ale to moje zdanie.

_________________
MB W140 500SE '94


Na górę
Post: pn mar 25, 2013 6:54 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Przesadzacie- miałem kiedys 270cdi 2002r automat i nie była to rakieta ale do normalnej jazdy wystarczał az nadto.A dla kobiety to juz wogóle bestia nie do opanowania.Bardzo oszczedny 8-10 na setke.Cały sekret nieco ospałego poruszania się 270CDI to moc tylko 156KM a nie 177jak w sedanach....Czemu? podejrzewał ze "chłyt makatingowy" zeby w katalogu jego osiagi nie były za bardzo zblizone do 400CDI a palił połowe tego co 270.Poprostu w 270 trzeba zrobic chipsa na jakies 190KM -auto bedzie odmulone i spali jeszcze moze mniej przy spokojnej jezdzie.Podsumowujac to jest jedyna droga- 400CDI to trzeba sie liczyc z kosztami nawet 100% wartosci auta i wiecej a wszelkie V8 i chore pomysły z LPG oraz jazda jak piszesz po 2-3 czy 8 km to i tak bedzie jezdziłna benzynie i srednie spalanie 20ltr....Tu lejesz ON srednio 10 na 100 jak w trasce spadnie na 8,5 bedziesz zadowolony i tyle.Posłuchaj mnie a bedzies zzadowolony-szukaj pozadnej 270 bo z V8 bedziesz miał tylko drenaz kieszeni.Druga sprawa ze te auta jak juz ktos pisał nie są komfortowe!!!! trzeba to brac pod uwage.Ja jezdziłem juz 270cdi i 400cdi pierwszej generacji i jest twardo na dziurach,głosno i skacze jak piłeczka...najlepsza wersja to......W164 [hihi] 320CDI wiem bo mam takiego w domu.Mimo ze wnetrze jest nadall wykonane jeszcze w stylu USA(tanio) to komfort ,prowadzenie i wyciszenie to przeskok pare lat swietlnych w przód.A V6 CDI to jest to nad czym za pare lat na forum bedą wszyscy mlaskac w budach 203 211 czy nawet 221 bo te silniki poprostu sa bezawaryjne i oszczędne.

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
Post: wt mar 26, 2013 10:00 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 24, 2006 12:08 pm
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa-Suwałki
Przepraszam, że się odzywam, ale Twoje założenia spełnia także np. W211 4Matic. Po co pchać przed sobą niepotrzebnie tyle powietrza? No, chyba, że MUSI być "tełenófka", bo na wieś da się dojechać tylko czołgiem, ale sędzę, że sąsiad świetnie sobie radzi na tej dojazdówce nie tylko C330, ale też czterdziestoletnim golfem z jednym, nie do końca sprawnym napędem...
;)

_________________
Wołga Gaz 2410 '88
W124 500E '91 - Pani Jagoda www.w114-115.org.pl/forum/img01/1224070157_IMG_2600m.jpg
W211 320CDI 4Matic
W124 280TE '92 - Oliwka - ex
W124 300TD '92 - Czarna Wdowa - ex


Na górę
Post: wt mar 26, 2013 4:44 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
szymon.dziawer pisze:
Przepraszam, że się odzywam, ale Twoje założenia spełnia także np. W211 4Matic. Po co pchać przed sobą niepotrzebnie tyle powietrza? No, chyba, że MUSI być "tełenófka", bo na wieś da się dojechać tylko czołgiem, ale sędzę, że sąsiad świetnie sobie radzi na tej dojazdówce nie tylko C330, ale też czterdziestoletnim golfem z jednym, nie do końca sprawnym napędem...
;)


No pewnie sobie radzi ale wiesz jak jest: kobita zażyczyła sobie teraz dużego "jeepa" ... no i się z koniem kopał nie będę ;)

Poszukiwania nadal trwają ale powoli względy finansowe wygrywają i raczej V8 powoli odchodzi w zapomnienie (pierwsza fascynacja już minęła ;) ) wracamy powoli do poczciwych diesli.

Opcje na dzień dzisiejszy są takie:

W163 w jakimś dieslu nie mam pojęcia w jakim

Jeep Grand Cherokee 3.1 turbodiesel (wiem że to nie jedzie ma tylko 140KM ale dla laluni jak ta lala będzie) ewentualnie jakiś CRD ale to chyba te same motory co w ML-ach

Stara powiedziała że gazu nie chce i koniec dyskusji.

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
Post: wt mar 26, 2013 6:23 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
To Grand 2.7 CRD w takim razie... bedzie chociaz silnik i skrzynia z Mercedesa [hihi]

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
Post: wt mar 26, 2013 6:54 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 23, 2009 11:28 pm
Posty: 485
Bez sensu.. Przejedź się V8 i 2.7 CDI... zmienisz zdanie...

A w CDi może być więcej kłopotów - turbina, wtryski etc.

A w V8 - może świece raz na czas do wymiany...

Nasz ma 286tyś km i wszystko jest ok...

_________________
MB W140 500SE '94


Na górę
Post: śr mar 27, 2013 1:44 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
maclaw pisze:
Bez sensu.. Przejedź się V8 i 2.7 CDI... zmienisz zdanie...


Zatankuj raz V8 i 2.7 CRD

PS. widzę tez, ze pokutuje zła sława silników VM TD a przecież VM CRD to już zupełnie co innego (poza samym blokiem)

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Ostatnio zmieniony śr mar 27, 2013 2:08 pm przez TReneR, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: śr mar 27, 2013 1:53 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
TReneR pisze:
maclaw pisze:
Bez sensu.. Przejedź się V8 i 2.7 CDI... zmienisz zdanie...


Zatankuj raz V8 i 2.7 CRD


Pewnie wchodzi tyle samo - buahahahahaha [zlosniki]

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
Post: śr mar 27, 2013 1:56 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:03 pm
Posty: 2213
Lokalizacja: Wielkopolska (Zduny)
Bierz 2,7 cdi ;) 7 lat u nas i jest ok, co prawda nasz a kolo 160 tys km tylko i nie sprawia problemow to trzeba pilnowac wymiany oleju w Skrzyni i podkładek pod wtryskami

_________________
Tatowóz: w163 2,7CDI
Moje:2xw115,w114 230.6, 5xw108 w186 300C A124
Sprzedam!! :
w108 280SE 3.5 manual oraz masa części do 108


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl