Dobrałem sie do czujnika stukowego niby ładnie wygladał a jak go dobrze ścisnałem to plastik zaczął od niego odpadać(założyłem drugi) i wtyczka od czujnika temperatury za osłoną z przodu głowicy miała utlenione kable wewnątrz wyszło dopiero jak ja obrałem .Aby na przyszłość nie męczyć się z kablami od przepustnicy przeniosłem je na kolektor ssący ,dorobiłem podstawkę z dwoma przyspawanymi narętkami i przykleiłem na klej do szyb samochodowych i do tego przykreciłem gniazdo.Problem ze zwarciem w wiazce doprowadził do uszkodzenia przepływomierza i przepustnicy.Jak juz to poskładałem odpaliłem silnik i juz wiedziałem ze jest inaczej,ucichło rytmiczne cykanie ,po sprawdzeniu błędów wybłyskało 4 wykasowałem i już żaden błąd nie powraca.Układ do kodów błyskowych zrobiłem z żarówki led jak do podswietlenia schowka ,mikrowłącznika ,2 bolcy ze starej wtyczki i trzech kabli koszt 5zł.
|