Witam
Postaram sie dokladnie opisywac przygode z moim youngtimer-em.
Autko kupilem 07.03.2009 i od razu odzyla moja milosc do W123, poszukiwania nie trwaly dlugo, pierwotnie chcialem 280.
Nie zeby zgodnie z zasada "jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma" ale naprawde przekonalem si do 230, slaby nie jest (choc nie o to chodzilo) i naprawde cichy, niestety wrazenia akustyczne sa conajmniej marne w porownaniu do 280.
Jesli chodzi o autko jest to Mercedes-Benz 230E z 1984 roku, ktorym juz sie zdazylem pochwalic.
Plan jest taki
mechanika-->kompletacja-->blacharka-->lakier
Narazie idzie zgodnie z planem, jestem na koncu punktu pierwszego i w trakcie drugiego, ktory pewnie i tak bedzie trwal do konca remontu.
Nie spiesze sie, nie napalam, nie oszczedzam na niczym (choc narazie nie odwiedzam ASO - porzedne zamienniki), wszytko z mozliwosciami finansowymi, jednak chcialbym zakonczyc do jesieni.
A noz jak rodzina zobaczy efekty to przyjmnie do wiadomosci widmo pojawienia sie /8 do towarzystwa...
Mechanika - co juz zrobilem.
- tarcze hamulcowe, klocki, szczeki, nowe zestawy montazowe oraz czujniki
- kosci zawieszenie z przodu, laczniki stabilizatora, koncowki
- zestaw naprawczy belki (gumy, sruby)
- sprezyny, amortyzatory
- olej silnikowy, w skrzyni oraz moscie
- uszczelniacz dyfra
- uszczelniacz w silniku na wale od przodu
- paski
- pompa wody, termostat, plyn chlodzacy
- filtry
- swiece
Jesli chodzi o producentow to glownie Febi, Bosch, Ate
Co pozostalo:
- Jestem umowiony na 04.04.2008 na regulacje zaworow, obrotow oraz wymian palca, kopulki oraz kabli - mysle, ze bedzie pszczolka
- Zaworek do nagrzewnicy, cieknie, mysle, ze powinny byc w hurtowni gdzie sie zaopatruje.
- Most, trawaja poszukiwania - ma szpetny luz.
Jesli chodzi o komplatacje to Beczolka dostala juz:
- Radio Becker Europa Kurier (wg. wypasu)
- Baroki ATS 14x6.5, oponki 195/70
- Kierunek oryginalny Hella (ktos zkudlil mi ja troszke)
- Dupere wnetrza
Poszukiwanie trwaja, glownie sa to jednak detale wnetrza.