MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz maja 12, 2024 5:23 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 147 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 610 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob lut 13, 2010 10:07 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 02, 2003 12:26 pm
Posty: 495
Lokalizacja: Żelechów/Warszawa
MercSwir pisze:
Pozwole sie zapytać. Skąd ta woda?


Odpowiedź na to pytanie musi pozostać w sferze domysłów...nie znam niestety powodu.

_________________
Pozdrawiam
Robert


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 13, 2010 10:23 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2116
Lokalizacja: Poznań
Ja sobie tłumacze w ten sposób. Otwarte zawory, wlana woda przez kolektor ssący... Bo innego rozwiązania zagadki nie widze. Jakaś maniana...

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 13, 2010 11:08 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
MercSwir pisze:
Ja sobie tłumacze w ten sposób. Otwarte zawory, wlana woda przez kolektor ssący... Bo innego rozwiązania zagadki nie widze. Jakaś maniana...
Taaa, jasne. Ktos zadal sobie trud zeby wstrzyknac wode do cylindrow strzykawka (bo inaczej sobie tego nie wyobrazam). Przeciez to oczywiste, ze woda pochodzi z ukladu chlodzenia. Silnik przegrzany, uszczelka pod glowica bum i woda w cylindrach gotowa :(.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 14, 2010 12:22 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2116
Lokalizacja: Poznań
Obrazek

Sądząc po tej ilości wody, i po czasie jakie auto stało, uszczelka to chyba nie powód. Z tym że nie wiem... Pod drugą głowicą taka sama sytuacja? Wymieniałem już nie jedna uszczelke pod głowicą, i takiej ilości wody w cylindrach jeszcze nie widziałem.(jeden pacjent miał owszem dużo wody, ale na jednym cylindrze, przy suwie sprężania zgiął się korbowód. i silnik stanął..) Wydaje mi sie to fizycznie nie możliwe. Tym bardziej że na wszystkich 4 cylindrach taka sama sytuacja. Widział ktoś kiedyś uszczelke przebitą na 4 cylindrach? I taką ilość wody po uszczelce? Ja nie.. I wątpie że to powód.

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 14, 2010 8:01 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 01, 2006 7:45 pm
Posty: 199
Lokalizacja: Ciechanów
... a może ,,odpukać '' to auto po powodzi . Żartuję oczywiście . Udanego remontu tej pięknej maszyny .

_________________
w123 300d 1984r. BMW R35/2 1951r. NSU 601TS 1934r.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 14, 2010 8:52 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
MercSwir to nie woda. To cylindry są zalane przed wyciąganiem z nich tłoków.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 14, 2010 11:34 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 02, 2003 12:26 pm
Posty: 495
Lokalizacja: Żelechów/Warszawa
bary123ce pisze:
MercSwir to nie woda. To cylindry są zalane przed wyciąganiem z nich tłoków.

To niestety woda...
MercSwir pisze:
Otwarte zawory, wlana woda przez kolektor ssący... Bo innego rozwiązania zagadki nie widze.

W mojej ocenie to najbardziej prawdopodobne.

_________________
Pozdrawiam
Robert


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 14, 2010 12:07 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sty 12, 2009 11:22 am
Posty: 13
Lokalizacja: Warszawa (WZ)
To na pewno była zemsta żony na ulubionej zabawce męża. ;)

Ja też obstawiam na wodę przez kolektor. Widziałem coś podobnego w silniku utopionym na rajdzie 4x4, ale w tamtym przypadku skończyło się to sporymi innymi uszkodzeniami (no bo silnik zassał wodę na niezłych obrotach i się trochę... "pokręcił"), a tu chyba takowych nie było. Poza tym tej wody też dużo nie było.

Na utopca to on nie wygląda, zwłaszcza, że wnętrze jest w super stanie - nic się nie rozłazi... no nie wygląda po prostu.

A tak w ogóle to chciałem zadać pytanie: Ostatni wpis w książce przebiegów - jak źle mówię to niech mnie ktoś poprawi - to 23 maja 1978 i 59 tysięcy mil? Jak tak to wychodzi że trochę chyba postał. ;)


Piękny samochód. Jest czego pozazdrościć.
W każdym razie trzymam kciuki i życzę powodzenia!

_________________
Chwilowo rozwiedziony z Mercedes, ale wszytko jest na dobrej drodze!

"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - R.P. Feynman


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 14, 2010 1:59 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 02, 2003 12:26 pm
Posty: 495
Lokalizacja: Żelechów/Warszawa
chelium pisze:
Ostatni wpis w książce przebiegów - jak źle mówię to niech mnie ktoś poprawi - to 23 maja 1978 i 59 tysięcy mil? Jak tak to wychodzi że trochę chyba postał.


Potwierdzam, ale według załączonego dokumentu, w którego jestem posiadaniu, wygląda na to, że próbowano auto przy przebiegu 61961 mil, doprowadzić po latach do jako takiego stanu jezdnego. Działo się to w roku 1987 - bardzo możliwe, że własnie od tego momentu auto stało i nabierało mocy :roll: Wygląda na to, że auto przestało około 23 lat.

Obrazek

_________________
Pozdrawiam
Robert


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 26, 2010 6:51 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 02, 2003 12:26 pm
Posty: 495
Lokalizacja: Żelechów/Warszawa
Wióry lecą :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Marcin w poszukiwaniu operatora piaskarki (chyba uszło z niego powietrze :))

Obrazek
Obrazek

Znalazł się :)
Obrazek

Cały czas kompletujemy wymagane elementy, dotarły juz uszczelki drzwi, zamówione zostały tłoki z pierścieniami, poniżej niezbędne oblachowanie (błotniki, ocaleje tylko jeden, wymienione zostaną tylne i prawy przód, progi, fartuchy wewnętrzne):

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Pozdrawiam
Robert


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 26, 2010 9:39 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2116
Lokalizacja: Poznań
Nie chce wiedzieć jaki był koszt tych błotników.... No ale. Jak robić to z rozmachem, i porządnie. No ładnie, ładnie.

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 27, 2010 6:53 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 26, 2009 1:38 pm
Posty: 26
gratuluje wytrwałości i zapału do pracy


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 16, 2010 10:04 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 02, 2003 12:26 pm
Posty: 495
Lokalizacja: Żelechów/Warszawa
Dodarło trochę drogocennych ;) ciekawostek: nowe tłoki (103,5mm w komplecie z pierścieniami) i komplet uszczelek do silnika.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Pozdrawiam
Robert


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 16, 2010 10:17 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2116
Lokalizacja: Poznań
oryginalne tłoki i uszczelki. Szok... Nadal jestem ciekaw kosztów, ale nie wypada ich pisać na forum, to wiem... Mimo wszystko podziwiam, i trzymam kciuki. :)

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 16, 2010 10:35 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 12, 2007 12:04 am
Posty: 223
Te części nie wyglądają jak by leżały 40 lat w magazynie, jak to jest? Produkują je dalej ?

_________________
W123 200 Automatic
~W123 240D Taxi


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 147 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 610 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl