w0wacik pisze:
Mam pytanie odnośnie klatki, robisz na wzór z tamtych lat, czy jednak współcześnie dla bezpieczeństwa?
Klatka będzie zgodna z załącznikiem J , Na Silezji możecie zobaczyć podobną, ale nie do końca, moja chyba będzie mocowana do zawieszenia, nie do nadkoli, jak na Silezji
, ale to jeszcze nie jest postanowione, research trwa.
Jeżeli ktoś z was oglądał film na youtubie trwający 4.39 min film o carlssonie 280CE w 3.30 minucie widać sufitowe wzmocnienie inne niż w mercedesie na Silezji. (w postach na 2giej stronie) biegnie odwrotnie
Próbowałem być miły i zgłosić to beksleszowi, że ma klatkę spieprzoną, ale skasowano moje konto i mojego posta z uwagami odnośnie jego klatki.
Nad głową nie będę miał wzmocnienia z prawego przedniego do tylnego lewego słupka, tylko z lewego przedniego do prawego tylnego (tak jak w aucie Carlssona i Brommera z Motorvision), dzięki temu kierowca będzie mial wiecej miejsca na kask nad głową, bo rura będzie szła przed jego czołem a nie nad głową.
Różnica w cenie niewielka za wyjście do zawieszenia, ale jak coś robić to porządnie. Klatka jest duzą ingerencją i wymaga dużo pracy, nie będzie jak jej poprawiać po złożeniu auta, więc od razu musi być tip top. Ktoś powiedział kiedyś że w Monte Carlo Historique, BK jest bezlitosne, więc nie chcę niczego spiepszyc.
PS. Na początku będę miał most od 200 lub 240D, ale potem planuję przerobiony z W201 2.3 16V, jakby ktś miał taki ze szperą to odkupię, podobno da się z niego zrobić most ze szperą do W123