Siema
komin, bylem w "bazie ciemnych sil na terenie Polski" kilka godzin wczesniej niz ty i sprawy byly w innym stopniu zaawansowania. Organ do przeszczepu byl juz co prawda wyekstrachowany ale nie zaczeto jeszcze ekstrakcji organu z biorcy:
Okazuje sie, ze pullmanowe drzwi to sprytna przerobka wersji seryjnej (ma to swoje zalety - reparaturki standartowych drzwi beda pasowac jak ulal
)
Tyl to nadal obraz nedzy i rozpaczy, niewykluczone, ze zamiast przekladac blache po blasze bracia Zelazko chlastna cala dupe i wstawia ta z dawcy. Konsylium w tej sprawie dopiero sie odbedzie
Pullman dlugasny ledwo na podnosniku sie miesci:
Klopot bedzie z numerami nadwozia bo dawca to poczatek pierwszej serii i az szkoda bedzie niszczyc slicznie wybite numerki. Przedni pas w Pullmanie jest natomiast tak poobijany, ze nie wiadomo czy uda sie uratowac oryginalne numery.
Reaktory. Pullman dostanie najprawdopodobniej rowniez silnik z dawcy. Ten co byl jest nieoryginalny
Matching numbers i tak juz nie ma ale za to bedzie troche wiecej poweru (dawca byl 250). Calkiem po lewej silnik
Amona, ktory trafi do
coupé z Allgäu:
Powoli uzupelniam wypruty przez anglosaskich barbarzyncow uklad poziomowania nadwozia. Zbiornik z uchwytem juz mam, pompa w drodze.
A teraz kilka odpowiedzi na wczesniejsze pytania:
airkomin pisze:
Dostanie to TUV?
A jakze! Dlaczego mialby nie dostac?!
airkomin pisze:
Jaka jest metoda na zarejestrowanie tego
Metoda prosta i nieskomplikowana bo auto bedzie rejestrowane w normalnym kraju: robi sie przeglad i z nim oraz z dokumentem potwierdzajacym wlasnosc (w tym wypadku wydruk z eBaya) idzie sie do wydzialu komunikacji zarejestrowac samochod. Cala operacja rejestrowania trwa ok. godziny (bo to nietypowy samochod, z Anglii - w przeciwnym wypadku trwalaby max. pol godziny
) i nie trzeba przez tydzien donosic zadnych zaswiadczen (np. ze Anglia jest w UE), poswiadczen, oswiadczen, swiadectw kwalifikacji, homologacji, oplat, faktur i innych bzdur.
airkomin pisze:
rzeczoznawca, badanie spawów?
Napewno nie bede chodzil z transparentem po calym miescie i trabil, ze samochod jest sklecony z dwoch. A nawet gdyby to przeciez auto jest polaczone prawidlowo i badanie diagnosty z pewnoscia to potwierdzi. Jedyne miejsca laczenia to bedzie odcinek w tunelu i slupki bo przeciez podlogi i progi zostana w calosci wymienione.
airkomin pisze:
Co z resztką dawcy? Potrzebujesz może podłogę bagażnika i nadkola wewnętrzne? (jak nie chętnie odkupie, bo poszukuje)
Dawca okazal sie najlepszym moim zakupem jezeli chodzi o /8, byl przewidziany na remont brazowego coupé ale zdecydowalem sie, ze najpierw bede robil pullmana (licze na to, ze conieco zarobie na wynajmowaniu go
). W pullmanie wszystko jest zgnite wiec napewno kazdy kawalek nadwozia dawcy bedzie bardzo dokladnie zagospodarowany. To co nie pojdzie na remont pullmana zostanie wykozystane w coupé.
Jarzyn pisze:
Raczej sie nie oplaca sie bo remont wyniesie mniej wiecej tyle co ten czarny z ogloszenia, ale auto bede mial zrobione tak jak chce i wim, ze zrobia mi to w Trzebnicy porzadnie i jeszcze Alexa zawioze tym autem do slubu.
/8 pisze:
no właśnie ten szyber mnie zainteresował. Myślałem, że w langach był taki jak w innych wersjach
W langach i innych Sonderbauten nie bylo i do dzis nie ma odsuwanych dachow (swoja droga co to za okreslenie: "szyber" albo "szyberdach", jezyk polski zna ladniejsze okreslenia). Czerwone kombi Pierre'a ze zlotu w Trzebiezy mialo odsuwany dach przeszczepiony z innego samochodu.