Witam
Chciałem się pochwalić kolejnym autem w rodzinie
Wymyśliłem sobie, że potrzebuję taniego busa do wożenia motocykla na treningi/zawody. Szczęśliwie i dzięki bystrości oka forumowego kolegi Szymona D., udało się kupić auto z gwiazdą i to ogromną (atrapa chłodnicy). Mimo że rok produkcji to 1992, to jednak czuć w nim lata znacznie wcześniejsze, co dla mnie jest zdecydowanie na plus.
Poniżej kilka danych technicznych:
- oryginalna niemiecka karetka z zabudową f-my BINZ
- typ 310D
- oryginalny przebieg 460 kkm
- oświetlenie paki przez całą długość
- dwa akumulatory (jeden do rozruchu, drugi do obsługi wyposażenia dodatkowego)
- przetwornica 220V
- zlew z kranem + oddzielne zbiorniki na wode czysta i brudna
- debasto (nie mylić z webasto) do ogrzewania paki
- zarejestrowany na 4 os. Na pace w sumie 3 miejsca, z czego dwa składane całkowicie a w trzecim kładzione oparcie
- szyberdach
- wspomaganie kierownicy
- ABS
- karetkowe koguty oraz łóźko zostały zdemontowane, pozostałe rzeczy świetnie służą podczas użytkowania busa zgodnie z przeznaczeniem
Wszystko sprawne poza:1) Nie wiem czemu nie ma prądu 220V w gniazdkach na pace skoro jest przetwornica
2) Świeci się kontrolka ABS, a sam ABS nie działa
3) do wymiany schodek od strony kierowcy bo pordzewiał. Schodek kompletny już zamówiony (~100 zł plus wspawanie
)
Jeżeli ktoś może podpowiedzieć jak rozwiązać powyższe, dwie niedogodności to będę wdzięczny.
Pozostałe fotki w linku
https://picasaweb.google.com/darekrosik/2011XHTCKaretka?authkey=Gv1sRgCKLNpOf-zt-a5QE