MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Sprinter 410 czy 412 - wywrotka https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=56&t=58343 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Omen [ czw kwie 12, 2012 10:26 am ] |
Tytuł: | Sprinter 410 czy 412 - wywrotka |
Witam, czym się różnię te dwa modele ? W obydwu silnik 2.9 tylko różnica 2KM. |
Autor: | szymon.dziawer [ czw kwie 12, 2012 10:28 am ] |
Tytuł: | Re: Sprinter 410 czy 412 - wywrotka |
Omen pisze: różnica 2KM. A nie 20 aby? |
Autor: | Omen [ czw kwie 12, 2012 10:51 am ] |
Tytuł: | Re: Sprinter 410 czy 412 - wywrotka |
Nie znalazłem nigdzie dokładnych danych i sprawdzałem na autocentrum ale chyba masz rację. Więc 410 odpada. Dzięki. |
Autor: | Stomek [ śr sie 29, 2012 12:54 am ] |
Tytuł: | Re: Sprinter 410 czy 412 - wywrotka |
20KM, wolnossace 100KM 2.9 lub to samo doladowane 120KM |
Autor: | maxtro [ śr sie 29, 2012 8:26 am ] |
Tytuł: | Re: Sprinter 410 czy 412 - wywrotka |
Stomek pisze: 20KM, wolnossace 100KM 2.9 lub to samo doladowane 120KM Błąd - obydwa silniki są doładowane. Wiem bo miałem 210D... |
Autor: | Stomek [ śr sie 29, 2012 9:01 pm ] |
Tytuł: | Re: Sprinter 410 czy 412 - wywrotka |
maxtro pisze: Stomek pisze: 20KM, wolnossace 100KM 2.9 lub to samo doladowane 120KM Błąd - obydwa silniki są doładowane. Wiem bo miałem 210D... A to dziwne, ze oba.... Osobiscie nie mialem, ale 2.9 wolnossace jest na pewno 100KM, czesto zastepowane 2.5D (chyba 94 KM)z osobowek poprzez wymiane kolektorow i osprzetu. Jeden z forum ma/mial natomiast w124 z 2.9 zamiast 2.5 i tez bylo wolnossace. Moze miales 210 w wersji z ukryta moca?? |
Autor: | maxtro [ czw sie 30, 2012 3:30 pm ] |
Tytuł: | Re: Sprinter 410 czy 412 - wywrotka |
viewtopic.php?f=25&t=36157&hilit=210 |
Autor: | Stomek [ pt sie 31, 2012 1:57 am ] |
Tytuł: | Re: Sprinter 410 czy 412 - wywrotka |
Z Wikipedii: "Sprintera 1. generacji napędzał jeden z dwóch silników wysokoprężnych. Pierwszy z nich, wolnossący, opierał się jeszcze na konstrukcji, wprowadzonej w 1989 r. w modelu T1 i osiągał 78 KM z pojemności 2,3l. Znanego z Klasy E oraz Klasy G 2.9 - litrowego turbodiesla regulowano na dwie moce: 102 oraz 122 KM; słabszą wersję wprowadzono w 1996 roku." Czyli nie mialem racji. Teraz ja mam zagwozdke, skad bralli 2.9 bez turbo albo czy czas zaczac leczyc wzrok |
Autor: | Bukol [ pt sie 31, 2012 9:07 am ] |
Tytuł: | Re: Sprinter 410 czy 412 - wywrotka |
W G, obok doladowanego, wystepowal wolnossacy, moc 95KM. |
Autor: | Krzepki [ wt paź 22, 2013 10:51 pm ] |
Tytuł: | Re: Sprinter 410 czy 412 - wywrotka |
w kaczce też jest 2.9 pięć cylindrów wolnossący regulowane na ciut poniżej 100 KM... |
Autor: | kompressor [ śr paź 23, 2013 3:24 pm ] |
Tytuł: | Re: Sprinter 410 czy 412 - wywrotka |
Była taka wolnossaca 2.9 jest nawet chyba do dzisiaj w Korando robionym teraz w Rosji pod nazwą Tagaz w Taganrog Automobile Plant. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |