pgardziej pisze:
Witam pod koniec czerwca zakupiłem W115 220d z 1968r
Witaj. Wypadałoby przedstawić forumowiczom gwiazdę.
Nie myślałeś o założeniu tematu w dziale "odbudowa/remont"?
pgardziej pisze:
- czy komorę silnika można pomalować barankiem a pożniej polakierować (jak powinno być w oryginale)
Komora silnika powinna być polakierowana w kolor nadwozia! Bez baranka i nie jakimiś matami, półmatami itp. Jedynie komora bagażnika powinna być w czarnym półmacie (albo półpołysku. Sam dokładnie nie wiem).
pgardziej pisze:
czy ta seria miała listwy ozdobne na progach (bo w moim nie ma a dziurki są, więc nie wiem co jest grane, być może że progi były zmieniane )
Oczywiście, że miała listwy. Często giną w akcji, bo są w miejscu podatnym na uszkodzenia, a zazwyczaj jak nie trzymają kołki, to albo są mocowane na blachowkręty, albo stają się wspomnieniem. Szkoda, bo to najładniejsze listwy z całej biżuterii /8, ich brak mocno kaleczy wygląd auta.
pgardziej pisze:
czy to możliwe żeby tylne błotniki nie miały przetłoczenia na dole ?
Możliwe, że zostały zaszpachlowane, lub ktoś dorabiał z prostej blachy dolną część błotnika i pominął to przetłoczenie. Oryginalnie powinno być. Każda reperaturka je ma.
pgardziej pisze:
jakie mają byc wnętrza nankoli ?
Odpowiednio zabezpieczone przed korozją i uszkodzeniami mechanicznymi, a następnie pomalowane w kolor nadwozia.
pgardziej pisze:
czy ma ktoś może wymiary oryginalnych dywanikow do W115
Jest kilka osób, które mają szblony (ja do nich nie należę), ale wycięcie dywaników wcale nie jest trudne, trzeba tylko poświęcić więcej czasu i materiału.