Generalnie,ja z tego co wiem to malowane w oryginale tylko proszkowo na pewno W123 nie wiem jak ze 114 czy/115 ale wydaje mi się że taki sam proces .
Farba proszkowa (piecowa) spełnia wtedy swoje zastosowanie gdy materiał ,blacha czy inny stalowy element jest porządnie przygotowany i odtłuszczony.Po porządnym wygrzaniu, farba nie ma prawa odprysnąć. Wgnieciony element zmienia swój kształt a farba razem z nim,pigment piecowy jest nawet ciężki do zdarcia czy zarysowań,tylko wtedy odpryskuje,gdy cały proces nie został przeprowadzony jak należy.
Ale jak to w życiu każdy robi wedle gustu ;jeden odbudowuje trzymając się twardo danych technicznych,używa środki i wkłada części jak Vin przykazał ,inny zaś wymaluje w metalic+ 2 tony perły i klaru założy białe kierunki fele na ala-chrom i też się cieszy swoim ,,Classic-autkiem'' .Jedno jest ważne żeby były zadbane i czyste
ZORTOXCytuj:
dzięki Panowie za info na temat gum...osobiście te z posta REKIN-a-M5 wg mnie niezbyt pasują do beczki tak mi się wydaje
Co do oponek zdjęcia były przykładowe na zapytanie e-mail do konkretne oponki (wymiar) ja akurat pytałem do Pullmana o R15 dostałem takie oto zdjęcia .
Mastercraft A/S IV Tires 215/75R15 - pas 0,5 cala515 zl szt. brutto z kosztami dostawy
American Classic, P 215/75R15 - pas 2,5 cala1288 zl szt. brutto z kosztami dostawy
CO DO ROZMIARU R14 dostałem taka ofertę
Firestone FR380 Tires 195/75-14 – pas 0,5 cala515 zl szt. brutto z kosztami dostawy
Coker Classic Nostalgia, P 195 /75-14 – pas 2,25 cala1188 zl szt. brutto z kosztami dostawy
Te oponki raczej pasują już stylem do 115 czy 123,co prawda nie mają płótna bocznego wzmocnionego jak te krawężnikowe,ale mają swój Smaczek.No i oczywiście jeszcze cena..hm. do jazdy na co dzień na pewno odpadają ale na słoneczne weekendy czy zloty na pewno podkreślą styl Classic-a.Warto czasami napisać e-mail z zapytaniem