Ja na Twoim miejscu zaglądnąłbym do aparatu zapłonowego. W d-jetronicu wtryskami steruje aparat zapłonowy. W środku aparatu jest mini "wałek rozrządu", który swoimi krzywkami uruchamia odpowiednie wtryski, naciskając na styczniki (czarna magia,co? ). Pewnie jest zasyfiony i nie ma styku, albo się wyrobił i wymaga regeneracji albo wymiany. Jestem przekonany, że tam siedzi diabeł. Auto odpala na wtrysku rozruchowym. Działa on tylko wtedy, gdy trzymasz kluczyk w pozycji start. Jak puścisz kluczy to wtrysk rozruchowy wyłącza się i moto zdycha
Jeśli wiesz o czy w ogóle gadam, to wyjmuj aparat i zobacz miernikiem, czy przy obracaniu daje masę na poszczególne piny we wtyczce. Jeśli nie to masz odpowiedz na swój problem.
Jak umisz po angielsku to wygooglaj "d-jetronic trigger points in distributor"
i tu jeszcze, co prawda od 116 ale wtrysk ten sam
http://handbook.w116.org/matrix6.htmi jeszcze od 107
https://www.startekinfo.com/StarTek/out ... ocId=11883Do roboty!