jacki7878 pisze:
Też będę potrzebował info. o drewienkach co i jak żeby nie poniszczyć , połamać
Ogólnie ciężki temat z demontażem ?
Jacek,
Ciężki nie jest jeśli wiesz gdzie odkręcić, co podnieść itd itd...
Najgorzej mi poszło z kieszenią schowka w desce rozdzielczej. Kieszen jest przymocowana zatrzaskami plastykowymi bardzo mocno, mając mnóstwo narzędzi nie udało mi się w całości wyjąć kieszeni tzn. w miejscach mocowan troche popękała ale nie będzie to widoczne po złożeniu.
Natomiast same drewienka są niesamowicie łatwe do odświeżenia : papier ścierny, lakier bezbarwny i na koniec papier do spolerowania.
Aby zdjąć boczne drewienka trzeba zdjąć rury który wdmuchiwane jest powietrze, następnie mając wyjętą kieszeń schowka trzeba znaleźć nakrętki które przykręcone są od wewnętrznej strony deski rozdzielczej w okolicach nawiewów. Po zdjęciu rur nawiewowych trzeba od środka zdemontować takie aluminiowe oringi trzymające zewnętrze częśći nawiewów czyli te ruszające się krzyżyki powietrza wtedy będzie możliwe wyciągnięcie oprawek zewnętrznych i wtedy zostanie goła desekczka. Odkręcamy dwie plastykowe nakrętki od środka deski i drewienko samo odchodzi. Drewienka boczno są przyklejone do aluminiowych blaszek które profilują drewno.
Lewa strona od kierowcy różni się tylko tym że jest trudniejszy dostęp do mocowan rur powietrznych i nakrętek bo idzie tam mnóstwo kabli kabelków do deski rozdzielczej itd.
W dodatku trzeba wyciągnąć z deski licznik lecz tylko go wysunąć nie trzeba odłączać wszystkich kabelków bo pod spodem od licznika od wewnętrznej strony deski jest jedna plastykowa nakrętka która trzyma drewienko i to wszystko! Drewienka zdjęte. Plusem są nieduże dłonie
Powodzenia!
Pozdr,
Tomek