Martinez Tychy nie gniewaj się ale postaraj się czytać tekst ze zrozumieniem...
Moje pytanie nie brzmi co jest przyczyną, a czy ktoś miał podobny przypadek z nową uszczelką głowicy.
Mój przypadek opisałem wydaję mi się dosyć szczegółowo i zdjęcia zacieków na bloku czyt. pionowych wilgotnych śladów są mało istotne... osoba ze średnio rozwiniętą percepcją która widziała kilka razy rzędowy silnik spalinowy jest w stanie wyobrazić sobie wilgotne zacieki rozpoczynające się na łączeniu bloku z głowicą po obydwu jego stronach. Naturalnie skierowane do dołu zgodnie z ogólnie przyjętą zasadą grawitacji.
Odnośnie jak wspomniałeś pitulenia o pierdołach.... proszę przeczytaj sobie swoje dotychczasowe odpowiedzi w różnych postach w tym również i moich... w których to udzielałeś się jako "znawca tematu" dla przypomnienia wałek rozrządu nie jest w zestawie z łożyskowaniem a 240d 3.0 nie ma filtra mokrego. Prześledź sobie również swoje pozostałe wpisy.